برگزاری دومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه

دومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه امروز دوشنبه 5 آذرماه 97 در محل سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این جلسه آقای دکتر خامسان، ریاست دانشگاه، بر اهمیت سند راهبردی و لزوم مشارکت همه همکاران در بازنگری سند تأکید نمودند.

در ادامه جلسه جداول مربوط به وضعیت فعلی دانشگاه بیرجند، که بصورت گزارشی در اختیار اعضای محترم شورا قرار گرفته بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این جداول به ترتیب میزان تحقق برنامه های عملیاتی پنجساله منتهی به سال جاری و دلایل عدم تحقق این برنامه ها در حوزه ها و دانشکده های مختلف، جداول نقاط قوت و ضعف و همینطور فرصت و تهدید مآخوذ از نظرسنجی حوزه های مختلف دانشگاه، وضعیت شاخصهای آماری دانشگاه و عوامل مستخرج از اسناد بالادستی تحلیل شده بودند.

در بخش دوم جلسه، در خصوص ارکان اصلی، شامل چشم انداز و بیانیه مأموریت سند همفکری و تبادل نظر شد. مقرر شد چشم انداز سند بصورت زیر تغییر کند:

“دانشگاه بیرجند در افق 1404، مرجع برتر شرق کشور در تولید علم، تربیت نیروی انسانی و حل مسایل جامعه، جزو 15 دانشگاه ممتاز ایران و 1000 دانشگاه برتر جهانی است”.

جلسه در ساعت 15 با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد خاتمه یافته، ادامه بررسی ارکان سند به جلسه بعد در روز پنجشنبه 8 آذر موکول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *